piątek, 7 stycznia 2011

Zmęczenie

Idę wciąż przed siebie
naprzód  podążam
choć sił już nie mam
cierpieniem zmęczona

Wyścig  ze  śmiercią
kto zwycięstwo odniesie
ona  niedościgniona
czy ja ogarnięta lękiem

Życie za mną podąża
uśmiechając się skrycie
do siebie  mnie  woła
i  zatrzymać  próbuje

Nadzieją wciąż łudzi
co dłoń ku mnie wyciąga
by zawód mi sprawić
niepewność mą wzbudza

Los w twarz mi się śmieje
drwi  ze  mnie okrutnie
moją  radość  zabija
życia  drogi  krzyżuje

Gubię się w ich plątaninie
zwątpienie mnie ogarnia
strachem podsycone
a serce panika pochłania

Boję  się  iść  dalej
sił już we mnie nie ma
skrzydła całkiem opadły
unieść ich nie zdołam

Oczami pustymi spoglądam
sensu w niczym nie widzę
morze łez już wypłakałam
lecz ukojenia nie znajduję

Marzeń gonić nie chcę
czekać też nie zdołam
tęsknoty chcę ujarzmić
ból  w  sobie pokonać

Z  życia  sobie  zakpię
i do śmierci się uśmiechnę
złemu losowi się wymknę
i ostatnie wydam tchnienie

3 komentarze:

  1. a może tak zapuścić skrzydła
    i wzbić się do obłoków
    kopnąć po dordze w sufit
    i zapukać do okien
    ukraść imbryk tam
    gdzieś z piętra
    może nam to wybaczy może nie zapamięta
    zerwać kiść z kwiatu lipy
    i zaparzyć arbaty
    lekko sobie przycupnąć
    wąchać czerstwe bławaty
    pozwól mi Moja Muzo
    w części snów Mych pozostać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy odnaleźć czasem
    Jest w sobie gniew płomienisty,
    Jasny jak łuna nad lasem,
    Mocny jak wiatr porywisty.

    Ten gniew na to, kim się nie jest
    Co dusi nas i uwiera
    Co czyni trudnym każdy gest,
    Od czego serce umiera.....


    Ugaś, ugaś swe pragnienia,
    I niespełnione tęsknoty!
    Nie schnij w pustyni cierpienia,
    Z niespełnień są twe kłopoty!

    Odważ się znowu SOBĄ BYĆ,
    Przez ciernie wypal swą drogę,
    Obudź się gniewna, zacznij ŻYĆ,
    Zwątpienie niech czuje trwogę!


    Trzymaj się Iza i nie poddawaj. Świat jest pusty na powierzchni, ale sens jest we wszystkim zawsze ukryty głębiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo! :)
      To jest takie piękne!
      Szkoda, że anonimowo...

      Usuń